Starta som nummer 76

Satt i telefonkö till comhem ett tag... 76:a starta jag!  Sen blev jag kopplad till en kille som hade charmen påkopplad från start. Han ville inte säga upp min telefon, det var vad jag ville göra med mitt samtal.
Han försökte med allt, jag skulle få det gratis i ett år, förutom samtalskostnaderna.... han försökte med att vara hyper trevlig och lite för charmig. Men jag var stenhård... NEJ jag ska säga upp min telefon där med basta! Men till slut gav han med sig och sa upp min telefon, jaaaha är du nöjd nu sa han. Haha jaaaa det är jag.
Sen börja han fråga mig om Nyköping, om det var en trevlig stad... vart det låg.... herreguud...allt jag ville va att säga upp min telefon.

Men nu är det gjort...så från o med Juli har jag ingen hemtelefon! Great!! Förra månaden hade jag ringt för 3 kr... woho. Den är väl använd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0