Kroppsarbete

Har jobbat som en tok idag... nästan hela tjocka släkten har varit här och hjälpt till... Det älskar jag med min släkt. När någon behöver hjälp så kommer alla hehe iaf nästan. Så jobbar man, har trevligt dricker öl. Det har hänt mycket idag.. ni ska få se lite bilder senare. Nu väntar jag på maten, grillat! Nice!
Men är heeelt mör...det ska jag säga er, helt jäkla slut i kroppen. Vi har skottat sand hela dagen lång, tungt! Men roligt har vi haft, dessutom fick jag, syrran och hennes kompis åka iväg och slänga sopor på tippen. Hela pappas buss var full med sånt vi hade slängt ut.
Jag har varit ute från 0900 och kom in kanske vid 1900.... med undantag för lunch.

Kommer lite bilder sen.. nu väntar en kall cider och lite mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0