I give you



Jaha här ser ni det vi sysslat med dom senaste dagarna... fy fan vilken jäkla träningsvärk jag har. Mina armmuskler och ryggmuskler säger hej igen, det var länge sen vi fick arbeta så här hårt. Pinsamt men sant... jag är otränad. Vet inte hur länge jag har sagt att nu är det dags att börja motionera. Det bästa var ju när man fick sin träning på jobbet.



Regn och sol = regnbåge... Fint



This is for you Timilim... han var hos oss hela kvällen. Han sprang o sprang o sprang. Sen ut på poolen, poolduken var dock på... han lyssnade inte på din far. Oj oj vad han busade.

Nu är jag tillbaka i stan, hehe. Storstan... tydligen måste man fortfarande jobba. Inget planerat för hela veckan förutom torsdag för då tänkte jag och Carolina åka till Norrköping and do some shopping.

Kommentarer
Postat av: Tim

Haha lilla bus-theo!!! :D

2009-05-28 @ 11:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0