Orka

Fick en hemsk migrän attack idag... åkte hem från jobbet vid lunch, men hann inte hem innan jag var tvungen att kräkas. Bläää... hemskt när det blir sådär akut, fick bara stanna och rusa ur bilen!!
Sen hem ner med alla persienner i med en huvudvärkstablett och ner i säng.

Så sov jag.... ett par timmar. Känns bättre nu i alla fall..

Längtar till helgen... min nya london klänning ska på! yeeah
Och det bästa... mina vänner!!! Skönt nu iaf när jag har en tillfällig sambo.. hehe syrran bor ju här men veckorna går ju snabbt så snart åker hon ju härifrån. Sällskap....sällskap... I måndags var vi på bio, vi såg Män som hatar kvinnor, hade stora förhoppningar. Den var bra, men surprise surprise inte lika bra som boken! Boken är ju fantastisk!!



Jag i london solen... längtar tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0