londonlondonlondon

Jag är redo, jag kan åka NU i morgonrocken! Om jag fick skulle jag åka nu på en gång. Men jag måste väl vänta tills torsdag, jag hoppas den här veckan går fort.
Imorgon kommer lill sister hit, hon ska bo hos mig i 6 veckor, ojoj undra hur det ska gå!? Hehe.. jag tror det kommer gå bra... måste bara hitta lite utrymme för hennes saker.
39 kvadratmeter är inte så optimalt för 2 tjejer.... iof hade jag Malin här förra året i ett par veckor... och de gick ju galant.



Här får ni se en bild på mig... bilden är tagen på en camping i Ungern. Första dagen där... utanför husbilen. Formel 1 var orsaken till besöket till Ungern.

Nej nu är det nog dags att lämna morgonrocken och klä på sig...

Kommentarer
Postat av: Malinski

NUNUNUNUNUNU.. Jag vill åka NUUUU!



Åh jag längtar ihjäl mig!!!

2009-03-03 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0