Nytt nytt

Mitt huvud bara snurrar med en massa tankar... vad kommer hända?Gör jag rätt? Kommer jag klara mig? Vad händer sen? Herregud vad har jag gjort?
Sen i nästa sekund känns det bara så bra, har en bra känsla även om det finns en oro över att det inte kommer gå bra. Men va fan, om det inte går så skiter jag i det och drar till London i ett par månader, eller hur Tim? Eller kanske USA?!?! Hehe... You never know!

 

Men man kan väl aldrig veta hur livet ska se ut... jag ska satsa på det här, fullt ut. Kan inte riktigt skriva allt här än... men de kommer. Jag är glaaaad, det är sommar ( hehe ah svensk sommar) jag har planer, jag är inte lika trött längre, har en vecka kvar till semestern och jag hoppas på att helgen blir lööövely.


P.s jag ska bättra mig på att blogga d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0