När det händer mycket

Dagarna lunkar fram ganska snabbt så här på semestern kan jag säga, sen i fredags har dagarna mest handlat om att ligga vid poolen. Träffat vänner och släkt har jag hunnit med. Det kanske inte händer så mycket under dagarna men jag har desto mer i huvudet att tänka på.
Huvudet bara snurrar av tankar... så det är ganska skönt att inte ha så mycket att göra.

Imorgon kommer det förhoppningsvis en massa folk hit hehe eller så kommer bara Marina o hennes kids men det blir super det med. Vi ska bada o sola och umgås....löööööve! Jag kan inte riktigt bada tyvärr, var en sväng till E-tuna och sjukhuset för att byta min p-stav, det gick bara bra men det gör lite ont i några dagar och det är ju ett litet snitt så jag får inte bada med, bara doppa lite men inte ha den under vatten för länge.
Så jag badar med ena armen i luften... :)

Nu ska jag över till grannarna och titta lite på hur vi ska göra med mitt lilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0