Jag vill inte jobba mer

Det är plågsamt att sitta på jobbet när det är sånt här fint väder, jag tänker på allt jag skulle kunna göra "hemma" på landet... Åkte lite tidigare från jobbet idag i alla fall. Jag har absolut ingenting att göra där därmed att det är ännu mer plågsamt att sitta där. Men jag ska inte klaga, sista veckan nu innan 6 veckors semester!

Sitter just nu på min balkong... jag tycker egentligen inte om min balkong... det åker bilar under den och grannarna mitt emor glor. Nu gick ett jäkla billarm igång... suck.
Jag vill till landet..... NUUUUU!

Dessutom har jag en stor längtan efter att Carro ska sluta jobba så vi kan åka till hamnen o äta en massa gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0