Hungrig som en varg

Känner att mitt blodsocker äre nere i lilltån... jag är så hungrig!! Humöret blir ju inte på topp när man är så hungrig... dessutom var jag på Willys, kanske inte den bästa idén. Mamma fick stå ut med en tjurig Jenni.
Nu väntar jag på min pizza som jag precis slängde in i ugnen, mammas ugn är faktiskt den bästa, jag älskar den. Den är inte en topp modern eller nått sånt men det bästa är att när man öppnar luckan så drar man ut hela grejjen där man sätter fast plåten. Alltså man behöver inte sticka in några fingrar i ugnen och vara rädd för att bränna sig, det är en fobi jag har att bränna mig i ugnar. När jag ska köpa ugn så ska jag ha en sån....
Okeeej ja då vet ni det... :)

Och ja...midsommar vädret kom ju som ett brev på posten, yeeehaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0