Det jag skulle behöva göra:

  • Packa iordning allt
  • Städa undan
  • Duscha
  • Prova kläder till midsommar


Men orkar jag? Nej  jag sitter vid datorn istället.... gör det där sen. Jag har diskat i alla fall.. och gjort iordning katternas grejjor som ska med till mina föräldrar eftersom dom har bosatt sig där nu redan eftersom vi ska vara där hela sommaren.

Förra helgen fick jag ett par killer heals, jag menar verkligen KILLER heals... tyvärr kommer dom nog inte kunna användas i helgen eftersom vi ska till en sommarstuga i Åkersberga. Klackar är nog inte så skönt ute på landet...nej det får bli nått skönare alternativ.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack gullet! Jodå jag är nöjd! Tyvärr blåste de rätt mycket under ssjälva vigseln så dom bilderna blev inte så bra(hår överallt!). Annars bara nöjd!



Puuuussss

2009-06-17 @ 21:46:18
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0