LONDON BABY!!!!

Idag har jag bokat 3 biljetter till London, jag, Malin & Marina drar dit den 5:e Mars........ wohooooo. Det ska bli helt fantasiskt...
Men nu har jag shopping förbud tills dess, hur ska detta gå? Har massor med utgifter som t.ex. sterilisring av 2 katter, den ena löper för första gången nu och är helt tooookig. Ja och det är inte det billigaste...
Sen har ja ju mina glasögon...... hmm vet inte hur jag ska göra med dom. Jag får väl helt enkelt börja använda mina gamla.

Men fan vilket humör jag varit på idag, London,london,london....here we come!!!

Men en sak jag är lite sur över.....fast jag vet inte om det  är nå fel på¨min dator? Jag publicerade ett inlägg här om dagen med en massa bilder... kan ni se dom?
Det står att det är publicerat men jag kan inte se det... Kan NI? Meddela mig gärna...

Ett litet tips så här en vinterkväll.... köp ALDRIG dubbfria däck, jag måste börja sagta ner ungefär 800 m innan jag ska stanna eller typ svänga i en korsning annars får ja inte stopp på bilen.
Fan va det är läskigt....

Kommentarer
Postat av: tim

yey! timlim heter jag på resdagboken!

2009-01-05 @ 14:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0