Min lägenhet

Ikväll har jag fått nå tokryck och vill bara fixa min lägenhet....

Det hela började med en rensning i ena garderoben som har sett ut som ett slagfält... fick ut en kasse kläder som ska iväg, en kasse med skit som ska slängas och en kasse som ska upp på till förrådet.
Härligt... vikt massa kläder, lakan osv...


Men så började ja tänka på att jag vill fixa till mitt lilla kök lite... och kom fram till att jag vill byta handtag på mina köksluckor... pappa kom med det bästa tipset. Jula, biltema och clas ohlsson har billigare än IKEA. Great.... Så det kommer inte gå på så många kronor i alla fall...

Hmm Carro vad hette den där sidan du har lagt upp era husrenoveringar o så?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0