Lovely helg...

Underbart, allt jag kan säga. Tjejerna började övertala mig att flytta tillbaka... och vissa dagar skulle jag kunna flytta på en gång. Fan va jag älskar att träffas prata igenom våra liv, vad som händer och vad som inte händer. Man kan säga vad som helst och känna sig trygg med sitt sällskap. Vi är tighta fasten vi inte träffas ofta längre.
Maliniski jag saknar din soffa ibland :)

But what to do?

Lördag- utekväll.... vart lite full men idag har jag mått bra men sjukt trött!
Nu börjar Beck igen...
Återkommer imorgon

Kommentarer
Postat av: Malinski

Min soffa saknar dig också gumman jätte jätte mycket!!Den frågar ofta varför di inte kommer och ligger i fosterställning i den längre hehe

2009-02-08 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0