Det blir bra det här...

Igår var jag en sväng till IKEA... mycket trevligt ska jag säga er... hehe! I söndags var det garderoben som fick en stor röjjning och idag vart det alla papper!
Jag kände att det var dags att få lite ordning och reda och idag fixades det, känns skönt nu och det tog inte så lång tid i alla fall!



Jag dricker vin ur en petflaska på en parkering i Helsingfors förra året...

Igår bestämde jag och min moster oss för att åka till Finland i sommar... vi tar min bil och åker runt och sen tar vi färjan hem. Det enda som vi har bestämt vart vi ska är Kuopio där vi ska ut på krogen med mammas kusin.
That's the big plan och vi tänker åka efter midsommar....härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0