spotify

Jag vet att jag är efter... meeen jag älskar spotify! Tack TIM!!  Men så är det... även om det inte är ny musik eller ditten o datten men jag älskar att man bara kan söka o vips så får man massor med musik och inte behöva ladda ner o sånt skit. I love it..

Ah ja kan inte komma på vad jag ska skriva... händer ju inte så mycket i veckorna! Jobbet är detsamma....jag lever för helgerna. Fast det imorgon kommer ju faktiskt Malin hit...det blir mycke trevligt :)
Och seeen är det helg igen, förutom en kort dag på jobbet på fredag.... Det kommer nog bli en underbar helg... ser fram emot den mycket.
Och så har jag gjort planer för valborgshelgen... det ser ut som jag kommer lämna landet då :) Det kommer bli myyys!! Återkommer om det när jag vet att det är bokat....

Nehe ska ja ringa la familia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0