Rätt pris,rätt läge, my kind of place

 

Har ju hittat en lägenhet som jag bara skulle passa i... den är liksom byggd för mig. Jag skojjar inte...den är helt jävla perfekt. Dessutom, rätt pris (okej den kunde väl vara billigare men åh) och rätt stad eller njea men ganska rätt i alla fall. Minusen är, den ägs av fel person, någon vi absolut inte kan göra affärer med om vi säger så.... dessutom kan jag inte köpa en lägenhet nu. Jag ska nog köpa en lott idag, första i år, hoppas jag har turen med mig.

Malin jobbar fortfarande.. ja hoppas hon ringer snart.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Babe! Finns drömlägenheten i Mariefred eller? Finns den på hemnet?

Vet du föresten vilken dag du kommer hem? Jag är ju ledig lite nu i veckan...



Puss&Kram

2009-04-06 @ 19:15:27
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0