I would like this

Sitter och lyssnar på en fransk låt... den är härlig. Jag har ingen aning om vad hon sjunger om, men det är vackert. Jag får akut längtan efter Paris...åh. Sitta i en park och äta jordgubbar och bröd. Vi åt massa bröd när vi var där... det var ljuvligt gott bröd.

Jo det jag hade tänkt skriva om är ett lite roligt koncept, om ni är som jag, hatar att laga mat. Man kommer hem från jobbet och är vrålhungrig så ska man ställa sig och laga mat, finns inget värre enligt mig i alla fall. Och har man turen att inte behöva åka och handla innan så är det alltid det här med att komma på vad f-n man ska äta. Men numera finns det ju så fina företag som gör allt detta för dig. Dom gör iordning maten så gott som... inte allt för färskhetens skull men nästan. Man ska alltså inte behöva slava i köket mer än att steka/värma vissa saker...
Det låter ju helt underbart... det lilla negativa är väl att man kanske inte tycker om allt...jag är sån i alla fall. Men man kanske provar då i alla fall sånt man kanske inte annars skulle prova.
Jag vet att jag har sett det här någon annanstans innan men fick syn på det i en annan blogg idag... Priset per vecka för en person är 495 kr... man kan ha så att man beställer varannan vecka också. Dom kör hem maten varje söndag mellan 16-22..
Hmm jag ska faktiskt ta en funderare över det här.... kanske inte ha det så hela tiden. Men det vore jätte skönt att få hem bra mat och slippa göra allt själv.
Här kan ni titta in och se själva KLICKA HÄR!

Jag har ätit nudlar idag...wohooo hej hej hej jennis fantasi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0