Har jag sagt att jag har semeser!!!???

Ja det är sant, jag har påsklov! Idag är det fint väder och jag ska på picnick med Malin o Leah! Vi ska nog åka iväg till Taxinge.. där är det också underbart fint.
Dessutom har jag ju kameran med mig...så det lär dyka upp bilder här senare ikväll! Ohhh det är underbart med våren, det tråkiga är att  jag inte har några kläder med mig..så jag får låna. Lite jobbigt men det funkar ju. Det som är ännu tråkigare är att ingen i min familj förutom jag har behov av att använda ögonfransböjjare. Jag kan inte använda mascara utan att böjja ögonfransarna. Så ja, men Maaalin har ju massor så ja får sminka mig hos henne.

Annars händer det inte så mycket... på fredag ska vi åka iväg på Bilmässan i Elmia, jönköping. Ska bli jäkligt roligt...
Nu ska ja nog ut i solen en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0