Ha begär..

Kan inte slita mig från hemnet.se... Har hittat ännu en lägenhet jag bara skulle dö för, nästan! Jag måste ta och köpa mig en lott när jag får lön, så kanske jag kan köpa min drömlägenhet. Jag har ju alltid sagt att jag aldrig skulle så mycket på en lägenhet, men man får väl tänka så att det alltid blir en vinst på lägenheten och dom pengarna kan man då lägga på sitt framtida hus! :) Men ni ska få se...
Titta här

Köket...utsikten...badrummet...läget..klädkammare (en walk in!!!)  LOVELY! Det negativa..priset! Drömma kan man ju alltid göra!

Igår vart det öl/cider kväll med dom bästa... eller ja alla var ju inte där. Men vi hade det jätte bra... först var vi hos Tessan sen begav vi oss till Sju rum... men där stanna jag inte länge. Var hungrig och jätte trött...
Idag blir det partajj igen....hej o hååå här kommer vinet! Men just nu väntar mammas spagetti och köttfärssås... mmm..

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0