Fan va vackert det är

Ibland glömmer vi nog bort hur vackert det är i våra närområden. Vi längtar till stränder i Thailand eller kanske fina byar i Frankrike... eller storstäder. Idag tog jag, Marina och Linnea bilen ut på en liten sightsseing tur till Stallarholmen. Linnea hade tydligen aldrig varit där.. haha så vi åkte dit efter luncen/middagen på Mc Donalds.
Vi tittade på nya områden där folk byggde nya fina hus. Jag fastnade för ett timmerhus som var byggt i lite funkis stuk.. har aldrig sett det och fastnade direkt. Sen åkte vi ut till ett slott, som jag nu inte kan komma på vaddet heter men det låg precis intill Mälaren och var helt fantastiskt fint.. tog bilder med mobilen men har inte sladden med mig så jag får visa någon annan dag. Även om det var mulet och grått och kall blåst så var det vackert... tänk då med lite grönska och sol. Dit ska vi ta oss en solig dag med lite picknick.

Jag älskar att åka runt och titta mig omkring... man ser massor med saker man aldrig tänkt på samtidigt som man hinner prata med sina vänner om allt och inget och så kanske man lär sig något nytt. ;)
Som skillnaden mellan en shettis och en åsna!!

Blir kvar här en natt till, syrran har blivit sjuk så jag vet inte om hon kommer gå sista veckan på praktiken. Annars får ja åka hem en dag och städa o hämta mina saker. Jag har ingenting med mig, tog med mig kameran och katterna. Inget mer..så jag får låna lite kläder o så tills vi åker hem.
Det är skönt med semester.... igår så låg jag ute i en skinnsoffa, jaaa en skinnsoffa ute på tomten och sola. Mycket bekvämt faktiskt, med en cider i handen. Vår vår vår... fan va fint!

Och de finns en liten roadtrip i planerna framöver....får väl se vart vi hamnar.
Mina underbara vänner... herregud va man kan må bra efter umgåtts med er i ett par timmar. Min huvudvärk försvann och jag känner att jag har gjort ett mycket bra val med min plan.

Nu blir det tacos med familjen...

Kommentarer
Postat av: Tim

Nu börjar det likna nåt Jenni! Fortsätt såhär. Vi vill läsa! Keep up the good work

2009-04-05 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0