Busy day...

Gårdagen var fullspäckad... kom hem runt halv 11 igår...

Men det kunde ha slutat illa... jag var på motorvägen när det här hände ... jag såg att det stod still längre fram och som tur är började jag bromsa tidigt. Bilen fick sladd... den tappade greppet helt. JÄTTE läskigt har aldrig varit med om något sånt förut. Men jag har ju EPS så till slut så stabiliserades bilen och ja kunde sagta ner långsamt och han stanna innan jag kom fram. Men så ser ja i backspegeln att det är en buss som är på väg emot mig... och han glider emot mig. Han får inte stopp på bussen... faaaaaan men han får stopp på den precis innan..¨
Det var ishalka..... tänk att man kommer där i 120 och får inte stopp på bilen.... Sen fick vi stå i kö ganska länge... och efteråt körde ALLA 80km/h hela vägen till Strängnäs. Det var nog flera som hade haft problem med att stanna....

Men senare på kvällen var jag en sväng till arlanda och det gick fin fint...

Idag på schemat står det, IKEA...wohoooo och mat o bio med Marina, eftersom Malin har gått och blivit sjuk.

Ha en bra dag och kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0